.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نریمان : در دولت نهم قانون گريزى وجود داشت

يك عضو فراكسيون خط امام (ره) مجلس شوراى اسلامى، گفت: دولت دهم بايد به مصوبات مجلس تمكين كند حتى اگر با سليقه هاى خود در تعارض باشد. محسن نريمان با بيان اين مطلب افزود: تمكين دولت در مقابل قوانين مصوب مجلس يكى از شاخص هاى مهمى است كه مى تواند اعتماد نمايندگان را در تعامل با دولت فراهم كند.
نماينده بابل با اشاره به عملكرد دولت نهم در چهار سال گذشته، گفت: دولت نهم در اين چهار سال مقدارى قانون گريزى داشت كه بايد براى جبران آن در پيشنهادات كابينه جديد آنقدر خوب عمل كند كه بتواند اعتماد نمايندگان مجلس را جلب كند. نايب رئيس كميسيون عمران مجلس، گفت: اين كه رئيس جمهور بخواهد وزيرى را از وزارتخانه اى برداشته و در وزارتخانه ديگرى معرفى كند، كار درستى نيست، زيرا اگر وزيرى خوب است بايد در جايگاه خودش قرار گيرد چون در آن جايگاه خوب عمل كرده است. وى تاكيد كرد: در كابينه دهم بايد از چهره هاى كارآمد، با تجربه و قوى استفاده شود و با توجه به وضعيت آرام قطعا مسايل جناحى كنار گذاشته و با سعه صدر از افراد كارآمد كشور استفاده شود.
عضو كميسيون ويژه اصل ۴۴ قانون اساسى، يكى از مهمترين كارهاى دولت دهم را معرفى كابينه اى عنوان كرد كه با راى قاطع از مجلس منصوب شود. نماينده بابل در ادامه تصريح كرد: آراى مرزى باعث مى شود در طول انجام وظيفه، وزراء آسيب پذير باشند و با تذكر و سؤال و حتى استيضاح روبه رو شوند، لذا يكى از پشتوانه هاى قوى وزرا براى ارائه خدمت مطلوب تر، آراى مناسب نمايندگان است. عضو فراكسيون خط امام (ره) مجلس، با تاكيد بر اين كه مجلس به دنبال وزرايى است كه قانونگرا بوده و با مجلس تعامل داشته باشند، گفت: مجلس از وزراى كابينه دهم انتظاردارد كه در مقابل اجراى قوانين مقاومت نكنند، لذا به هر ميزان كه اين ويژگى دولت بارز و روشن شود، طبيعى است كه اعتماد نمايندگان به آنها جلب مى شود.
نريمان در پايان عنوان كرد: در سوگندنامه اى كه رئيس جمهور در مراسم تحليف قرائت مى كند دقيقا اشاره شده است كه مى خواهند پاسدار خون شهدا بوده و از نظام حفاظت كرده و اصول قانون اساسى را رعايت كنند، بنابراين يكى از انتظارات مجلس قانونگرا بودن دولت و كابينه است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نجم 24 تير 1388
سلام آقاي هنر پيشه(مرتبط خانم منيژه حسينيان بابلي با آقاي مير حسين موسوي در فيلم تبليغاتي)!!!
در آب و فاضلاب تهران( كه شما سمت داشتيد)..... در استانداري خراسان شمالي( كه شما استاندار بوديد) ..... در بانك هاي بابل - اسامي بانك ها و شعبه ها محفوظ است-(كه رفقايتان وام هاي آنچناني گرفته اند و هيچ كارمندي جرأت پيگيري حتي يك قسط از اين افراد را ندارد)... و ....... اينها همه اش قانونمداري محض است!!!؟؟
آنجا كه گفتيد ( دولت نهم در اين چهار سال مقدارى قانون گريزى داشت) تا حدودي منصفانه قضاوت كرديد چرا كه اين حرف شما دال بر اين است كه دولت در خيلي از موارد قانون گريزي نداشت. اما درباره شما بايد گفت: شما فقط مقداري قانون گريزي نداشتيد!!! ( بقيه اش همه قانون گريزي بود و بس برادر! ) ... حرفهاي زيادي داريم اما به فرمايش شيخ اجل سعدي:
ناراست نبايد گفت/ هر راست نشايد گفت.




ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.066 seconds.